„Környezettudatos életmód, amire törekednünk kell.” Hallatszik szinte mindenhonnan, és annak ellenére, hogy ez így igaz, eléggé elcsépelt szlogenné vált.

Nem hiszem, hogy egészséges lelkületű emberek, magukra, környezetükre valamit is adó emberek, szemétdombon szeretnek, szemétdombon akarnak élni.

Nagyon sokan vagyunk, akik ha nem is tudatosan, de ösztönösen védjük környezetünket, ez mégis kevés.

Napi vásárlásaink során, óhatatlanul sok szemetet is megveszünk, csomagoló anyagot, ami eleve már szemétbe kerül, szükségtelen dolgokat, amiktől úgy mond elcsábultunk, reklám anyagokat, szórólapokat, mondván lehet benne érdekes is.

Ezeknek az anyagoknak jó része felhasználható még, persze nem „rendeltetésszerűen”, és éppen ez a lényeg.

Valamiből, valamit.

Itt igaz csak igazán a mondás, „Az anyag nem vész el, csak átalakul.”

Mikor gyermekeim azt a feladatot kapták az iskolába, alkossanak valamit, PET palackból, műanyag, papírdobozokból, ötlet indítónak kerestem volna magyar nyelvű honlapokat. Nem igazán találtam ilyen oldalt.

Külföldön nagy divatja van az újrahasznosított termékek, tárgyak készítésének. Hazánkban még nem divat, otthon újrahasznosítani a felesleges dolgokat.

Ehhez szeretnék segítséget nyújtani, mert ez egy élő bolygó, és élni is akar.

Ítt bemutatott tárgyak nagy részét külföldi oldalon láttam, de itthon is elkészíthetőek

„ A Föld, nem a miénk, csak unokáinktól kaptuk kölcsön.”

2009. augusztus 28., péntek

Pillangó

A Korzón többször is festettek pillangókat és én is több pillangót festettem, de azokat mind elajándékoztam. Ma saját magamnak is készítettem párat és gyorsan fel is raktam ahova megálmodtam, ne hogy ez is elszálljon Tőlem!

Emlékeztetőül aki nem tudná PET palackra matrica festékkel készültek.

Nincsenek megjegyzések: